دریافت(بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی)

مقدمه: بازی سازی به معنای ساختن بازیهای رایانه‌ای است که ساخت بازیهای رایانه‌ای با نرم‌افزار‌هایی انجام می‌شود که به این نوع از نرم‌افزارها انجین می‌گویند. انجین چیست؟ انجین‌ها نرم‌افزارهای ساخت بازی هستند. نرم‌افزارهای ساخت بازی جزو پیچیده ترین نرم‌بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی||سی دی39013268|cdr34052223|پایان نامه بازی سازی,دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر,پایان نامه در مورد ساخت بازی کامپیوتری,ساخت بازی کامپیوتری,پایان نامه نرم افزار,نرم افزارهای گرافیکی سه بعدی,دانلود پایان نامه بازی سه بعدی,بازی سازی سه بعدی,بازی سازی نرم افزاری گرافیک,دا
هم اکنون فایل با موضوع بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مقدمه:
بازی سازی به معنای ساختن بازیهای رایانه‌ای است که ساخت بازیهای رایانه‌ای
با نرم‌افزار‌هایی انجام می‌شود که به این نوع از نرم‌افزارها انجین
می‌گویند. انجین چیست؟ انجین‌ها نرم‌افزارهای ساخت بازی هستند.
نرم‌افزارهای ساخت بازی جزو پیچیده ترین نرم‌افزار‌ها بعد از سیستم عامل‌ها
هستند، زیرا نرم‌افزارهای ساخت بازی از اجرای زیادی تشکیل شده‌اند، از
قسمت‌های مختلف می‌توان به ادیتور، کامپایلر و امکانات جانبی مانند پارتیکل
نام برد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
1-1) مقدمه
1-2) وضعیت ایران در صنعت ساخت بازی
1-3) انجین یونیتی
1-3-1) ویرایشگر اسکریپت
1-3-2) زبان برنامه‌نویسی
1-3-3) آبجکت‌ها و مدل‌ها
1-3-4) شیدر
1-3-5) عوارض زمین
1-3-6) فیزیک
1-3-6) اجسام سخت (RIGIDBODIES)
1-3-7) شبیه‌ ساز اتومبیل
1-3-8) نور پردازی و سایه
1-3-9) رندرینگ و افکت‌های تصویر
1-3-10) صدا در یونیتی
1-3-11) سیستم ذرات
1-3-12) پلتفرم‌های خروجی
1-3-13) منابع آموزشی
1-3-14) قیمت
فصل دوم
2)- معرفی نرم افزارها
2-1)3D MAX
2-2) ZBRUSH
2-3) MARI
2-4) TEXTUREMAKER
2-5) ADOBE PHOTOSHOP
2-6) MAYA
2-7) ADOBE AFTEREFFECTS
2-8) MAGIX MUSICMAKER
فصل سوم
3)- آموزش
3-1)- بازی در نمای کلی
3 - 2) داستان (STORY)
3-3)- طراحی دوبعدی کاراکتر (CHARACTER_2D DESIGN)
3-4)- مدل سازی سه بعدی کاراکتر (CHARACTER_3D MODEL)
3-5)- ریگینگ کاراکتر (CHARACTER_RIGGING)
3-6)- انیمیشن کاراکتر (CHARACTER_ANIMATION)
3-7)- اسکریپت های رفتاری (CHARACTER_BEHAVIOURSCRIPT)
3-8)- افکت کاراکتر (CHARACTER_EFFECT)
3-9)- ساخت آهنگ و صدای کاراکتر(CHARACTER_AUDIO,MUSIC)
3-10)- آماده سازی کاراکتر (PREPARING CHARACTER)
3-11)- صحنه (LOCATION)
3-12)- طرحی دو بعدی صحنه (LOCATION_2D DESIGN)
3-13)- مدل سه بعدی صحنه (LOCATION_3D MODEL)
3-14)- بافت صحنه (LOCATION_TEXTURE)
3-15)- ساخت صدای صحنه (LOCATION_SOUND)
3-16)- آماده سازی صحنه (PREPARING_LOCATION)
3-17)- خروجی بازی با گیم انجین (GAMEENGINE_BUILD THE GAME)
فصل چهارم
4)- نتیجه گیری
فهرست شکلها